karbantartás és szerviz

A monti® munkatársai gondoskodnak a háziforrások rendszeres tisztításáról és karbantartásáról is, hogy Ön hosszú távon élvezhesse a természet adta tisztaságot!


Gépeinknek - típustól és vízfogyástól függően - időszakonként karbantartásra van szüksége.
A karbantartás során a háziforrások teljes felújítására, vízkőmentesítésére és fertőtlenítésére kerül sor.

Munkatársaink ilyenkor előre egyeztetett időpontban elszállítják a berendezést és helyette egy másik háziforrást helyeznek ki, hogy Ön egy pillanatra se maradjon ásványvíz nélkül!

A karbantartási igényt ügyfeleink is jelezhetik ügyfélszolgálatunk felé, ezen túlmenően időszakonként háziforrásaink karbantartásának szükségességét munkatársaink is ellenőrzik, kezdeményezik.

Gépeink meghibásodása esetén szervizes kollégáink haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül a helyszínre sietnek és ingyenesen elvégzik a szükséges javítási munkákat. Ha a javítás a helyszínen nem oldható meg, a meghibásodott gépet lecseréljük.

Mielőtt a szervizt hívná, győződjön meg néhány dologról:

  • Hibajelenség: Nem hűt és nem fűt a készülék.
    Amit érdemes megnézni, hogy a készülék áram alatt van-e (a hálózati csatlakozó, mind a gépbe, mind a konnektorba rendesen csatlakoztatva van-e és van-e áram)
  • Hibajelenség: Nem meleg a melegvíz.
    Amit érdemes megnézni, fel van e kapcsolva a melegvizes kapcsoló (folyik a melegvizes csapból a víz, csak nem meleg). A kapcsoló készülék hátulján található és a fűtőszálat kapcsolja ki vagy be.
  • Hibajelenség: Nem csinál szódát.
    Amit érdemes megnézni, hogy van-e a CO2 palackban gáz.

Amennyiben bizonytalan a probléma megoldásában, hívja közvetlenül szervizünket az alábbi telefonszámon, ahol készséggel állunk rendelkezésére munkanapokon reggel 8 órától délután 4 óráig.

  • Telefon: (06-30) 686-9164

További szolgáltatásaink