ügyfélszolgálat - szervízbejelentés

Számunkra ügyfeleink elégedettsége a legfontosabb. Kérjük, segítse munkánkat azzal, hogy amennyiben problémája, észrevétele van termékeinkkel vagy szolgáltatásainkkal kapcsolatban, írja meg nekünk!


Gépeink meghibásodása esetén szervizes kollégáink haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül a helyszínre sietnek és ingyenesen elvégzik a szükséges javítási munkákat. Ha a javítás a helyszínen nem oldható meg, a meghibásodott gépet lecseréljük.

Mielőtt a szervizt hívná, győződjön meg néhány dologról:

  • A készülék nem hűt és nem fűt
    Amit érdemes megnézni, hogy a készülék áram alatt van-e (a hálózati csatlakozó, mind a gépbe, mind a konnektorba rendesen csatlakoztatva van-e és van-e áram)
  • A víz nem meleg
    Készülék hátoldalán található kapcsolót ellenőrizze. Amennyiben nem „ON”, vagyis bekapcsolt állapotban van, úgy kapcsolja fel és várjon pár percet.
  • Nem csinál szódát
    Amit érdemes megnézni, hogy van-e a CO2 palackban gáz
  • Vizes a talaj az automata körül
    A ballon repedt. Vegye le és cserélje ki, majd jelezze ezt az ügyfélszolgálaton.
  • A víz lassan folyik
    Amennyiben a vízadagolócső és a kifolyócsap vízköves, úgy karbantartás szükséges. Ebben az esetben, kérem, töltse ki a karbantartási űrlapot vagy hívja az ügyélszolgálatot.
  • Üres tartály
    Tegyen fel egy teli ballont.

Amennyiben bizonytalan a probléma megoldásában, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy hívja közvetlenül szervizünket az alábbi telefonszámon, ahol készséggel állunk rendelkezésére munkanapokon reggel 8 órától délután 4 óráig. Telefon: (06-30) 686-9164.